niedziela, 10 lutego 2013

Golden Rose Classics Glamour nr 104 i Sensique Disco Lights

Golden Rose Classics Glamour nr 104 i Sensique Disco Lights
Wersja zimowa paznokci :-) To był jeden z pierwszych lakierów Golden Rose, które kupiłam. Trochę obawiałam się, że potrzebne będą ze 4 warstwy do pokrycia, ale spokojnie wystarczyły 2.Glitter nałożony jednowarstwowo. Wersja stworzona pod wpływem śniegu za oknem :-) Bardzo fajnie wygląda w promieniach słońca (o ile takie są).
Obydwa lakiery nakładało się bardzo wygodnie i czas schnięcia nie był długi. Cena lakieru Golden Rose 4,99 zl.


7 komentarzy:

  1. Świetne połączenie, idealne do śnieżnego krajobrazu za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda to pięknie <3 uff u mnie na szczęście śniegu nie ma :D




    Zapraszam do mnie, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, od razu kojarzy się ze śniegiem. :)

    Serdecznie zapraszam do mnie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ha! świetne to połączenie :]

    OdpowiedzUsuń