sobota, 15 grudnia 2012

Sensique Strong&Trendy Nails nr 158 i Wibo Futura nr 3

Sensique Strong&Trendy Nails nr 158 i Wibo Trend Edition Futura nr 3
Z nowej kolekcji Wibo Trend Edition Futura wybrałam 3 lakiery: nr 1, nr 2 i nr 3 :-) Dzisiaj przedstawię wam numerek 3 razem z lakierem Sensique Strong&Trendy Nails nr 158. Lakiery Sensique dostaniecie w Drogeriach Natura,a Wibo Futura w Rossmanach, ale tylko w tych, które mają rozszerzony asortyment Wibo. Na stronie producenta można sprawdzić adresy.
Sensique Strong&Trendy Nails nr 158 i Wibo Trend Edition Futura nr 3
Tak oto prezentują się w pełnej krasie na moich paznokciach. Jedna warstwa różowiutkiego Sensique okazała się wystarczająca, co nie zdarza się często innym niedrogim lakierom :-) Na to nałożyłam następnie również jedną warstwę Wibo i wszystko pokryłam Diamentowym Utwardzaczem do Paznokci KillyS.
Sensique nr 158 to piękny różowy krem, bardzo łatwy w obsłudze, wygodny cienki pędzelek, bardzo łatwo się go nakłada, nigdzie się nie rozlewa i jest wyjątkowo dobrze kryjącym lakierem z niższej cenowo półki. Jednym słowem polecam :-)
Wibo Futura nr 3 jest świetnym brokatowym lakierem, którym można się trochę pobawić nakładając go na inne kolory. Ja nie przykładałam się zbytnio przy malowaniu i nie wyławiałam specjalnie tych większych drobinek, po prostu malowałam jak zwykłym lakierem i myślę,że nie wyszło tak najgorzej :-)
Jak widać duże drobinki nie są rozłożone równomiernie,ale to chyba nie przeszkadza :-)

Brokat w tym lakierze nie podwija się, paznokieć jest gładki po wyschnięciu,ale ja na wszelki wypadek nałożyłam jeszcze top z KillyS.





Ogólnie polecam obydwa lakiery. Zdjęcia pokazują drugi dzień noszenia lakierów i żadnych "szkód" jeszcze nie zaobserwowałam. Cena lakieru Sensique to 5,99 zl a lakieru Wibo ok. 6,50 zl. W następnych postach pokażę również Wibo Futura nr 1 i nr 2. Będę bardzo wdzięczna za wszelkie komentarze. Czy Wy miałyście do czynienia z tą edycją Wibo? Czy możecie polecić ciekawe lakiery brokatowe?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz